niedziela, 27 października 2013

Bohaterowie...

Bree Marks (15 lat)
Kiedy zdecydowałam się zostać wolontariuszką,nie wiedziałam do końca,na czym to polega.
Gdy oficjalnie stałam się wolontariuszką,zrozumiałam,że potrzebne jest pełne zaangażowanie i silna wola.
Lecz kiedy wolontariat przestał być zabawą,zmieniło się całe moje życie.
Wtedy zrozumiałam,że nie wystarczą zwykłe chęci,lecz również determinacja.
Wiedziałam również,że właśnie po to żyję...



Justin Bieber (21 lat)
Moglibyście zapytać,dlaczego wciąż żyję.
Odpowiem szczerze-nie mam pojęcia.
Nie wiem również,dlaczego Bóg stworzył takich ludzi,jak ja.Zmieniam świat na gorsze.Nie robię nic dobrego,a mimo wszystko,nadal tu jestem.
Nie chcę się zmienić,nie potrafię.
Całe moje życie opiera się na jednym.
Narkotyki...


7 komentarzy:

  1. Justin wyglada troche na pedofila ze wzgledu wieku. :-) Moze zmien na mniejszy, hm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy dokładnie rozumiesz definicję słowa 'pedofil'. Pozwól, że wyjaśnię. Jest to osoba w sensie seksualnym interesująca się dziećmi, czyli osobami PRZED okresem dojrzewania. Jeżeli dziewczynka ma jakiekolwiek, choćby zarysy kobiecych kształtów, już nie jest interesująca dla pedofila. Ze względu na wiek to Justin mógłby być tutaj najwyżej efebofilem. (Efebofil - osoba interesująca się młodymi, pięknymi dziewczynami czy chłopcami, jeszcze nie dorosłymi, ale już nie dziećmi) .

      Usuń
  2. Też zawsze chciałam żeby mój chłopak był starszy jakieś 4-8 lat xd i niby to nie jest dziwne ale jak czytam w opowiadaniach to tak myślę Przecież to jeszcze dziecko xd

    OdpowiedzUsuń
  3. jo jestem wielką fanką twojego opowiadania ! Chciałabym tylko ci powiedzieć że (nie wiem czy wiesz czy nie xd) ale Bree to skrót od pełnego imienia Aubree i wiesz jak tak czytam to wkrótce wydaje mi się że jednak będzie potrzebne pełne <3
    *o* a tak wgl to djn3ej2tg piszesz niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma takiego imienia jak Aubree tylko Aubrey ;p
    Bree to normalne imię,a nie skrót i co ty wgl wymyślasz lasia? xD
    ;do pikachu;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem jest imie Aubrey ale jest też Aubree XD może jest mniej znane ale jest x

      Usuń