poniedziałek, 20 stycznia 2014

Przepraszam...

Przepraszam, wiem, że zawiodłam. Wiem, że najpierw mówiłam, że rozdział pojawi się dzisiaj, potem mówiłam, że jutro. Wiem i przepraszam Was za to. Ale zatrzymałam się w miejscu. Czuję, że jeśli napiszę ten rozdział na siłę, całkowicie go spieprzę. Nie potrafiłam go teraz napisać. Ile razy zaczynałam, tyle razy zatrzymywałam się po paru zdaniach.
Mam nadzieję, że zrozumiecie i nie będziecie na mnie źli. Rozdział pojawi się do końca tygodnia, zwłaszcza, że już za parę dni premiera Believe! To na pewno doda mi skrzydeł...
Jeszcze raz przepraszam. Pamiętajcie, że Was kocham i na pewno nie odejdę. Nie chcę po prostu pisać tego na siłę...

8 komentarzy:

  1. E tam! Ja osobiście nie jest wcale na ciebie zła :* I masz świętą rację! Lepiej napisać porządny rozdział i poczekać na niego trochę dłużej, jak pisać na siłę jakieś gówno. xd Ja trzymam za ciebie kciuki i wierzę, że ten rozdział będzie zajebiście wyjebany w kosmos <3 My ciebie też kochamy :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam <3 nie martw się o to, że jeszcze nie dodałaś :) nic na siłę.
    heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Weny życzę kochanie :*******
    czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie musisz przepraszać;) Dodaj rozdział kiedy będziesz miała 100% pewność ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie masz za co przepraszać chyba każdy tak czasami ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepraszaj przecież to nie jest twoja wina. Masz prawo troche odpocząć. Zasłurzyłaś. Bardzo często dodajesz rozdziały. I czekam cierpliwie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie szkodzi i nie masz za co przepraszać.
    Każdemu należy się odpoczynek :*
    Zapraszam do mnie a i wspaniały blog oczywiście oraz miłego oglądania BELIEVE
    http://it-only-remains-to-believe.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń